Friday, March 02, 2007

awan yang kesembilan

"Queena tu kuat merajuk. risau aku". lena.

"alaa ko pun dulu kecik-kecik suka merajuk gak. abis menurun la kat anak ko". aku.

"aku risau nanti sampai ke besar dia kuat merajuk. aku pun cam penat jer nak pujuk. sket-sket merajuk. agaknya macam tu la lelaki kalau pompuan kuat merajuk mesti diorang fed up kan?". lena.

"errr haaaa". aku.

aku rasa kan, aku baru jer dapat mengesan yang aku ni, kuat merajuk jugak rupanya. cuma aku merajuk tu tak lama la (ni ayat pertahanan diri aku). nanti la aku kurang-kurangkan la sifat merajuk tuh. kepada sesiapa yang berkenaan tu, sabar-sabar la ye ;p

korang jenis yang kuat merajuk tak?

8 comments:

areyoung said...

perempuan mana yg tak kuat merajuk kan ;P

Anonymous said...

Rajuk bebudak - seronok kalau dilayan
Rajuk kekashi - kadang2 letih nak melayan
Rajuk si tua - waaaaa... burukkk ooooo

Aku?? Rajuk tuh apa ekk???

Anonymous said...

merajuk beshhh! but not oversulking..dipujuk lagi beshhh!

doff said...

areyoung,
a'ah itu la pasal ;)

acu,
rajuk tu sejenis makanan dalam tin ;)

yan,
dipujuk lagi besh? kalau dipujuk. kalau tak? haha

Nana said...

Ni aku citer sket...

Adik aku;

Suhada nama nye..
Dia anak ke-8.
Adik beradik aku pon 8
Jadik kesimpulannye- Dia bongsu

Dia KUAT MERAJUK..


Adik bongsu mak aku - PAKCIK TAPHA
Anak ke 9
Adik beradik pon 9
Bongsu jugak

PON kuat merajuk

Adik aku tu baru darjah 6
kdg2 kejut mandi suh g sekolah pon nk merajuk
Takde sbb..maybe sbb dia nk tdo lama kot...

Yg aku x puas ati..mak aku kata aku ganas kejut dia..mak aku igt aku cubit dia ke..so, dia terkejut..terus merajuk..

Tapi, aku x amik ati pon mak aku tuduh aku cubit adik aku (Kdg2 aku cubit gak..sbb aku x buat mak aku kata aku buat...baik aku cubit:) )

Pakcik aku....dah kawen..tapi kalo nenek aku asyik g umah aku(umah mak aku).. dia cam merajuk la.... mgu2 x balik kg....
Nenek aku suke g umah aku sbb adik2 aku ramai..kan anak2 dia dulu ramai...skang dia tinggal sorg...

Tu pon pakcik aku nk merajuk..

Yg aku tak puas ati...kucing2 pakcik aku ada 15 ekor...dia kawen...dia x bawak pon balik umah dia sbb dia dok pangsapuri..doa x besh la..bini dia pon keje..x larat nk jaga...NENEK aku yg jaga..

Mak aku nye kucing nenek aku x jaga pon...


P/S: mak aku xde kucing pon...


Tapi xde pon aku merajuk....!

doff said...

errrr aku rasa ko macam dah citer banyak laa.

hahahahahahaha *gelak golek golek

adik beradik aku ada 7. aku nombor 7. maknanya bongsu. sebab tu aku kuat merajuk ker? TAK LAAAAAAA

dah tu aku cam konpius. ni topik merajuk ker topik bela kucing?

hahahahaha mengong tul ko nih. hahahhahaha ako nak sambong gelak lagi.

Nana said...

Hahahha..xleh citer byk ke?
k...kesimpulan nye anak bongsu mmg suke merajuk...

jgn le x ngaku!

doff said...

boleh, apa lak tak boleh.

tapi kan, aku rasa tak kisah la anak bongsu ker, anak sulung ker, anak tengah ker, anak kene himpit ker, kalau dah kuat majuk tu, majuk la jugak ;)