Wednesday, June 07, 2006

malas

semalam.

alarm di telefon bimbit berbunyi. oh sudah jam 6 pagi. aku capai telefon bimbit. tekan butang untuk mematikan bunyi kicauan burung. aku sambung tidur. 30 minit kemudian, berbunyi lagi alarm yang kedua. aku capai lagi telefon bimbit dan tekan butang yang sama. bunyi kicauan burung berhenti lagi.

aku bangkit dari katil dan malas-malas menuju ke bilik mandi pada jam 7:40 pagi setelah berkira-kira untuk kerja-ke-cuti-ke-kerja-cuti-ke. dah siap-siap mandi pakai baju segala, malas-malas aku turun kerja. sampai pejabat, malas-malas aku punch card. 8:35 pagi. aisehh punch card merah.

tak sampai 5 minit aku duduk kat tempat aku, SRO datang dekat aku. kene buat powerpoint presentation + edit MMKN paper + edit executive summary. semua kene siap sebelum jam 3 petang. tup tap tup tap tup tap. semua dah siap dalam jangkamasa yang ditetapkan dalam malas-malas ngantuk-ngantuk tu.

dah tu dapat pulak vsms dari sorang kawan ni. katanya tak berapa sihat. nak amik mc. dalam tak berapa sihat tu, dia ponteng kerja 2 hari. dah tu gi tengok wayang. chehhhhhhhhhhhhh.

2 comments:

Anonymous said...

ABSAYO!!

duhalll ktk ada blog tek.. blog lepehan gik ya.. hehehe dpt lah dirik ngaja saya ooo, siklah saya nyebut surat jd suret.. makan jd makennn.. neway nice blog, mine dah berkarat gtu.

btw sapakah kwn opiss mu yg MC ittewww.. hehehe.. n another thing, kirum salam hensem boy dlm pic kau nak berbaju biru bercermin mata tgh2 ya.. padah ngannya... SAYAAAAANGG MUKA KACAK NOMBOR KONCET MAIN BOLING hahaha

AJA AJA FIGHTING!!

Rain Rendezvous

doff said...

hahaha rain. rain. rain.