Thursday, August 17, 2006

jerebu

hadir kursus kat PJ Hilton dua hari lepas. kursus yang agak membosankan tapi nasib baik la fasilitator tu tak serius sangat. kalo tak, mati keras la aku kat dalam tu.

syok dan happy sebab dapat kenal kawan-kawan baru (shima dan lina: plug switch sama ni) and of course meeting with few old friends. kawan-kawan lama. bukan kawan-kawan tua. eh tapi sorang tu memang dah tua pun. rambut pun dah tak berapa nak nampak. hahahahahha erkkk ampunnnn.

jerebu teruk la kat kuching ni. jarak penglihatan di bawah 1 kilometer jer. kat luar tu bau asap. fenomena yang kerap terjadi bila musim panas. jiran seberang kita dok bakar tanah sebelum diorang mula bertani. hmmm

nota kaki: tak sempat jumpa ko kan nurul. takper nanti kita jumpa ekk.

2 comments:

Nurul Hayati said...

aku pun terkilan gak tak dpt jumpa ko,,,nanti ko dtg agik kita jumpa ek,,i'll serve u like princess....takde arr,,plg kurang aku jadik mak supir ko...ehehehheheheh,,,ko sempat shopping tak?sure bnyk ko borong ek?

doff said...

part mak supir tu aku sokong bebenor. hahaha. weh banyak tak banyak tu aku tanak komen la tp yg pasti masa aku kat klia nak balik tu aku tengok purse cuma ada not seploh hengget jek erkkk. haiii jenuh la nak bayar kad sorong papan tarik papan tu nanti. alahaiii...