Thursday, April 03, 2008

pulok doh

semalam aku dapat satu emel (abis korang ingat aku ni brad pitt? nak dapat beratus ribu email sehari?) dari orang yang aku tak kenal tapi agaknya dia baca la blog aku ni kot. nak tau dia tulis apa?

"..blog awak kebelakangan ni makin ntah apa-apa jek.."

erkkk sejak kebelakangan ni? bukan dari mula kewujudan blog ni ker dah memang ntah apa-apa? haha

dalam hujung taun lepas pun ada gak satu emel.

"..aren't u tired talking bout urself all the time? how bout current issues? ur luv life?.."

uikkk dah blog aku, aku cakap la pasal aku. takkan aku nak cakap pasal britney spears yang ngidap sakit meroyan tu plak? yer dak? lagi satu, mana ada orang kat planet bumi ni yang nak tau pasal kesah chenta aku??? haha

apa-apa hal pun, mekasih la sebab susah payah emel kat aku dan terima kasih la sebab sudi baca blog aku yang ntah apa-apa ni. nanti la time aku rajin-rajin dan rasa cam nak citer hal semasa, aku citer la. time aku rajin nak berkongsi kesah chenta rumi dan juli, aku kongsi la. wokeh?? peace ;)

4 comments:

garb_ina said...

Doff, ala ikot suka ko jer. Dah BLOG ko, ikot suka ko le. Yg depa sebok sangat pe hal laks, kan. Erkzzzz....tetiba ako laks yg hangin thp cipan.

doff said...

hah, ko tu dah byk sgt makan angin la tuh. sbb tu hangin satu badan. bawak2 berkentut la garb oiii :D

Anonymous said...

hahahhaha...
betul betul
suka ati ko la kan blog ko...
yang peliknya, kalau dah tau ntah apa apa... nak gak baca tuh apa kejadahnya?????
tak ada life sendiri ker?

doff said...

orang yang dapat nokia slide baru dan dapat teket free tgk nuar zen tak dibenarkan untuk hangin2 kat sini yer. sekian, harap maklum ;p