Tuesday, August 07, 2007

chocolate, anyone?

"ko jangan heran lak tengok coklat apa dia bagi. dia tu main beli jer".

dia bagi amaran kat aku awal-awal. suami dia attend conference di Mukah. dia suh bawakan ole-ole untuk aku. ole-ole tu pulak suami dia kirimkan dengan sinchan yang kebetulan hadir sama conference tu. sinchan bagi kat aku coklat tu bila dia masuk keja. kebetulan masa dia bagi tu, aku puasa. jadi, aku terus simpan dalam laci.

sejak tu ako tak ingat pun coklat tu rupanya masih dalam laci aku. sampai la ari ni, masa aku tengah kemas-kemas laci. aku tengok ada coklat. wah rezeki depan mata. dah la aku tengah lapar. pas baca ingredients coklat tu, ngappp, satu persatu masuk mulut. masa nak buang kotak coklat tu, entah camner aku baru nak carik tarikh luput.

EXP DATE: 02-05-2007

erkkkk

7 comments:

Anonymous said...

'gelak guling'

muakakakkaakkaaaakakakaka
bwahahahahahahahahahahhaha

erk... sedap?

doff said...

sabo jer lerrr

tuan tanah said...

Hoihhhh.... gila dah lama tarikh luput!...
Takpe, tapi kalau sakit perut ke apa, pergi hospital, kenyit2 la mata kat doktor2 yang kacak kat situ... ehehehe...

Anonymous said...

pastu leh ngurat2 McDreamy ker.. McSteamy ker, McGeorge ker.... ekekekek

doff said...

tt & acu,
alhamdulillah berkat baca bismillah dan doa kuar rumah (erkkk), tak ada apa-apa pun. jadi tak dapat la ke klinik/hospital, main kenyit-kenyit mata atau mengurat doktor-doktor hensem ala mcdreamy, mcsteamy segala ;D

Anonymous said...

aku suka black choco

doff said...

ako pong