Tuesday, November 14, 2006

what's in my ..

handbag?

1 - purse

2 - handphone

3 - keys: car, house, office

4 - lip balm

and what's in yours?

nota kaki: jangan nak ngengada tanya aku ada bawak sikat ker, cermin ker, memang takkan ada punya.

6 comments:

acu said...

Aku bawak beg doraemnon....
so.. macam2 ada dalam tuh!!!
sampul gegula tahun lepas pun ada lagi!!

doff said...

hahaha cam melampau je gegula thn lps ada lagi?

dlm beg doremon ko tuh ada pintu nak gi switzerland tak?

acu said...

pintu tarak.... kad azimat ada...
tapi kad tuh sekarang hanya mampu bawak ke Melaka je...
Hahaha.. kad azimat dah semput!!

Gitu la aku.. tak suka tuka2 handbeg... kalau yg itu, yg itu jugak la aku pakai sampai dah lunyai... sbb aku tak suka tertinggal brg.. bila tetiap hari nak tukar beg, sure ada yg tak bawak.....Tapi, mcm aku kata la, macam2 ada!!

doff said...

ha'ah itu la tak bestnya kalo slalu tukar beg. tp kan brg2 aku tak banyak. kalo ada lupa pun, kunci jer la.

Yan said...

a shaver will do for me...kuang3x

doff said...

ahaksss