Tuesday, November 07, 2006

cinta

dua tiga tahun lepas, aku penah ponteng keje setengah hari untuk temankan sorang kawan ni, Yan (bukan nama sebenar) pegi tengok wayang, citer hindustan, Chalte Chalte, lakonan Shahrukh Khan dan Rani Mukherji!!!

bukannya aku ni tak penah tengok citer nestan nih. aku tengok citer kuch kuch hota hei tuh dah berkali-kali dah. tapi tak la sampai ke tahap tengok kat panggung wayang. tengok vcd jek la. part nyanyi-nyanyi ker, part yg boring-boring ker, bole aku skip. ni kalo tengok kat panggung, bayang la 3 jam dok kat kusi tuh. kalau lord of the rings takper gak. dah la citer chalte chalte tu slow. sabar jer la aku.

hari-hari tepon aku ajak tengok chalte-chalte. suami dia memang mati-mati tak nak temankan. habis aku ingat, yer la, ujung minggu boleh la temankan. sekali citer chalte chalte tu last show plak. main kol 3:30 petang. bayang la aku kene ponteng keje petang tu sebab nak temankan dia. sejarah tul. kalau di tau dek bos aku, mampus!!

ni, nak ajak aku tengok citer Cinta lak. baik tengok citer Bilut ker. aku hari tu cam teringin jer nak nonton Bilut. tapi sebab pelakon lelaki utama dia aku tak berapa minat, keinginan aku nak menonton tu kureng sket la.

si Yan ni, dia kalau dah kata dia, diaaaa jugak. kalau kita tanak, mula la kata kita ni tanak kuar dengan dia lagi laa. sebab suami dia tanak temankan, aku la jadik mangsa. nasib laaa aku ni kawan yang baik. erkkkk

8 comments:

Anonymous said...

oit zeeta! pierre andre forever!!!!!!!!!

doff said...

erkkk

Anonymous said...

kalau aku nak ajak ko tgk citer Nana Tanjung, ok ka???
laki aku pun takmo teman kan aku la yang....

Nurul Hayati said...

weiii umah nenek aku kat lurah bilut..mmg arr bilut tuh rancangan felda yang pertama but then according to my mum,,dlm citer bilut bnyk yg dah di tambah perisa..tp aku bangga weiii kg aku dijadikan citer..shooting pilem tuh kat gua musang bukan kat bilut sbbnye kat bilut skang nih semuanye umah besar2...tp malang nye aku tak sempat nak g nengok citer tuh..

doff said...

erkkk nana tanjung??? errr bole..bole.. *dalam hati cakap nasib baik ko jauh

doff said...

tengok vcd je yang. dah tak main lagi ker citer tu kat panggung?

Anonymous said...

Weh... citer The Convenant best la... 'jantan2' nya semua macho macho.. ya aww awww

doff said...

elley arap macho jek.storyline, spesel efek tahap2 charmed jek. baik tengok citer smallville ker. citer supernatural kat tv3 tuh ker.