Monday, March 27, 2006

drama sabun

aku dengan mak aku, jarang sangat-sangat dapat duduk sama (walaupun dok serumah) sambil tengok tv. sebabnya, bila aku tengok tv, aku akan tengok citer omputih. mak aku plak, mesti nak tengok citer melayu. sudahnya, dia akan masuk dalam bilik dan tengok tv dalam bilik. manakala aku conquer tv kat luar (bertuah nyer anak).

satu-satunya saat aku dan mak aku boleh dok sama sambil tengok tv adalah time nak tengok citer / drama Korea. time tu jer. dan aku tak der la nak rasa kekok nak tengok sama pasal citer Korea selalunyer decent kan. jarang sangat-sangat ada scene yang menjolok mata. abis dasyat pon cemolot jek. itu pun takder la tahap bertukar saliva atau gegula getah erkkk. tak der la scene yang leh buat aku termalu sendiri depan mak aku. kalau tengok citer omputih ker, citer nestan ker, memang awal aku surrender kalau mak aku ada sama. segan aku weyyyyy.

No comments: