Wednesday, May 28, 2008

ingat apa ntah

selalunya pagi-pagi bila aku nak gi keja, kunci pagar rumah memang dah bukak. mak aku yang bukak. tinggal aku nak tarik jer pagar tu, masuk keta, reverse, terus jalan.

tapi kadang-kadang, mak aku lupa nak buka kunci pagar. bila kejadian kadang-kadang-mak-aku-lupa-nak-buka-kunci-pagar tu berlaku, aku sendiri la yang bukak kunci. tarik pagar, masuk keta, reverse, terus jalan.

hari ni, kejadian kadang-kadang-mak-aku-lupa-nak-buka-kunci-pagar tu berlaku. maka aku plak, seperti biasa bila kejadian kadang-kadang-mak-aku-lupa-nak-buka-kunci-pagar tu berlaku, bukak kunci pagar, masuk keta, reverse, gedebak!!!

ya, aku lupa nak tarik pagar. tau-tau montot keta aku dah berlaga lite-lite dengan pagar. nasib la aku reverse slow, jadi melecet la sket kulit montot keta aku tu.

adehhh

5 comments:

garb_ina said...

Doff,
Naseb baik melecet jer, kalau kemek mcm keta aku? Alamatnya, melopong je le.Huhuhuhu....

Anonymous said...

aku tag ko..
http://nurnana.wordpress.com/2008/05/28/tag-7/

mirl_me said...

napo namo d kerepak dirik ya?
kekeke..

masuk la rindok.com

doff said...

garb,
kita ko kemek apa kes lak?

nana,
ehekk insya allah nnt ako jwb k

mirl,
yalah rindok ati nk ngereco ;)

acu said...

ingat aku kot?