Tuesday, November 06, 2007

kaedahnya

"kalau menang duit (judi) tu, jangan beli makanan. beli baju ke, jam ke, pegi melancong ke, bayar kad kredit ke"

"a'ah. beli baju, kang kurap. beli jam, gatal-gatal tangan. pegi melancong, kapal terbang terhempas ke. namapun duit tak berkat kan"

"simpan la dulu duit tu dalam bank islam. hehe"

"ohh okay. kalau macam tu, ko beli babi then sembelih babi tu. kendian basuhkan dengan air tanah tujuh kali. ko masak kari ke, masak merah ke, then ko makan la"

"ishh ko ni."

5 comments:

Anonymous said...

Doff,
sengal sungguh kwn ko tu!!

td aku ckp dgn member aku, aku nk beli umah, tp harga umah kat ampang ni mahal2..

"umah yg aku suka tu ada RM 300k.. terpaksa la aku x makan 5 taun ni.. Tak drive, jalan kaki je.."

Kawan aku pun cadangkan la benda paling keji..

"Ko main la nombor ekor..kalo kena gaya, leh biaya sket"

Aku cakap..

"Kang, sekali lagik ko jumpa aku, dah rentung dalam umah yang aku beli hasil duit haram tu.."

Sama tak kaedah ni, Doff?

doff said...

errrr sama kot eheh

wehh start la mengumpul wit untuk beli rumah nanti ako turun kl leh tompang dok umah ko ;D

garb_ina said...

Doff......miss u....Ahakss..
www,garbina.blogspot.com

Nana said...

Apsal aku xleh masuk blog GF aa?
Ada password bagai ke?

Suh dia invite aku..!

Nana said...

Doff:
Datang umah, ala, dtg je la...
Ko kena bg aku 5-6 taun nak beli umah tu!!