Friday, November 09, 2007

escapism

aku akan pergi berjuang untuk bangsa dan negara pertiwi terchenta. pergi dengan hati yang tak rela. erkkkk

tapi memang betul pun. aku (dan mungkin yang lelain jugak) dengan hati yang tak ikhlas dan tak rela kena pegi gak. pegi mana? uhukkkk nanti insya allah panjang umur murah rezeki balik dari berpergian aku akan bitau aku pegi mana.

untuk menyedapkan hati, aku anggap pemergian ini sebagai escapism bagi aku. tapi setakat ni, hati aku belum sedap lagi. masih rasa macam terpaksa. memang dipaksa pun. indirectly forced to do it.

doakan keselamatan aku yer. kalau rindu kat aku, dengar lah lagu si baju hijau atau lagu perwira. ehekkk

3 comments:

Anonymous said...

Sanisah Huri - Baju Hijau

Si baju hijau
Sedang bertugas
Di perbatasan
Peluru tak bermata
Harus waspada

Datangnya ia
Tak kenal saudara
Lawanlah ia tentu
Dengan hati semangat waja
Tanda putra setia

( korus )
Gagah perkasa
Bersedia
Siang dan malam
Di persada negara

garb_ina said...

Doff,
Ko nak gi mana? Apa2 pun SELAMAT BERJUANG SAHABAT KU...........

Anonymous said...

Oit.. ko berjuang tuh tak leh bawak HP ker?? Punya penat aku mendail ko, asyik sik angkat je... rinduuuu maaaaaaaaaaaa