Monday, June 18, 2007

isnin biru

ya, ini blog aku. aku boleh tulis apa saja yang aku suka atau tak suka di sini. seperti kebanyakan blogger, ini juga merupakan eskapism bagi aku. aku tulis apa yang aku rasa nak tulis. kau suka, kau baca. kau tak suka, kau takyah baca. kebanyakan yang aku tulis adalah berkisar tentang diri aku sendiri. kebanyakannya, di ulang. tapi tak semua. jadi jangan anggap tiap tulisan aku adalah berkenaan dengan diri aku. mungkin juga terjadi pada orang-orang terdekat. dan aku garapkan di sini. untuk mengingatkan diri aku. sepanjang berblog, aku cuba sedaya upaya untuk tidak menulis tentang perkara yang aku anggap terlalu peribadi. aku cuba. jika ada sekalipun, rezeki engkau lah.

hmmm rasa cam malas lak nak menulis. okaylah. aku akan berpergi-pergian / berfoya-foya menikmati alam semulajadi ciptaan Tuhan. korang jaga diri bebaik yach. daaa