Thursday, May 03, 2007

konferens+soping+foyafoya

aku cam malas nak mengetuk papan kunci nih. jadi korang tengok gambar jer la ek. kalau nak tengok laaa ;)

hari pertama konferens

pertunjukan fesyen dari pereka Simon Seow (aku pun tak penah dengar nama dia ni) masa lunch


hari kedua konferens

pertunjukan belly dancing masa lunch

minah ni gelek seksi siotttt

baru balik dr bersoping kat ikea

beg bagak (besar) ni leh muat 2 orang yang bersaiz aku (aku yang dulu laaa)
the sengals: acu, gf, nurnana, yan

ko tak geram tengok budak nih??

sib baik anak orang. kalau keropok, dah lama aku geget, aku kunyah, aku telan. burrpp alhamdulillahh

nak balik dah. haha muka takut excess luggage!!

6 comments:

Anonymous said...

ehek... aku ingat lagi muka sorang2 cam cuak je....

dan adalah sorang tuh siap kata; "akunya barang sikit je"... tup tup dia second highest yg kena bayar excess baggage!! muakakakakaka

erk.. nak geget itu budak??? ko ingat senang ke aku membuyutkan budak tuh ke hulu ke hilir selama 9 bulan?

Anonymous said...

u chubby u :)

doff said...

acu,
ahaksss

anon,
that pretty cute little girl u mean? yeahhh.. she is ;)

Nurul Hayati said...

comeiii eka,,,suka akuu...cam tak sabar nk kawen n ada anak...ehhehehhe,, doff gambo kita ber3?

doff said...

yang, ko gi kat fotopages ako dh letak kat situ

Anonymous said...

wakakaka..
buduh sungguh rupa ku di situ, seb baik tak berdiri....