Wednesday, April 11, 2007

pencarian belum berakhir

updated: 12 April 2007, 17:50

dapat dah :D

isnin, 9 April 2007, 00:00

saya tingin nak makan kopok lekor. aku via sms.

nape xcri tdi?. mcCool via sms.

tadi x tingin. sekarang baru tingin. aku via sms.

dah mlm, mana nak cri. mkn ler yg lain dulu. mcCool via sms.

isnin, 9 April 2007, 13:35

"kopok lekor ada kak?"

"lom ada dik. nanti kol 2:30 baru ada"

isnin, 9 April 2007, 17:30

"kopok lekor ada kak?"

"maaf la dik, orang yang biasa jual tu tadi btau hari ni dia tak jual"

dan pencarian kopok lekor berterusan hingga ke maghrib. aku pegi sukma, dah habis. pawada, takder. perumahan, takder. kpg lintang, dah habis. kpg sg. bedil, takder. yang heran tu, bila tak teringin, aderrrrrrrrr jer kopok lekor tuh. ni masa teringin, takder plak. akhirnya aku balik umah dengan rempeyek jer. rempeyek pun rempeyek la

ngidam kopok lekorrrrrrrrrrrrrrr.

11 comments:

Anonymous said...

it doesn't understand u or that rempeyek does...haha...think deeply babe! u sounds more like 'yang' now...(suk lah ia)

doff said...

*kobek kobek

Anonymous said...

kopok leko??

ko g t'ganu..
mesti byk..

ahaks!!

Anonymous said...

ngidam????

Yan.. Doff ngidammm!!!!

Memang sengal cam Yang!!!

Erm.... kat sini senang carik kopok lekor... yg susah nak carik cempedak goreng...

Kita buat barter trade nak??? Aku kirim kopok lekor kat ko.. ko kirim cempedak goreng kat aku???

doff said...

nana,
ko memang!!

acu,
barter trade?? eheh sounds familiar ;p

ilmu dagangan ko dh improved skang ni eh ;D

Anonymous said...

at last doff! u've found it!and i'm free now! hahaha...

cu,aku bebas sekarang! tak kena tiup oleh malaikat maut tu lagi!hahaha...

doff said...

aih, meruyan kali nak???

Nana said...

uiks...
men tiup2 laks..

eh, smlm aku mkn kopok leko teringat ko..

doff said...

a'ah. aku pon tingat kat diri aku gak masa mkn kopok leko ptg smlm ;)

Anonymous said...

Tak tau lak aku selama ni si Yan dibayangi malaikat maut!! Hahaah.. larikkkkkk........

Ala.. setakat kopok lekor... apa la sgt!!! Lain la kalau tingin nak makan sup hipopotamus ka....kari esofogus ker.... baru la thrilll!!

Oitt!! Aku dah hanto borang BE oiittt!!!!!

doff said...

erkkk ako x isi lagi form tuh!!