Tuesday, August 18, 2009

geli-geli pala hanggok hang!

time tengahari matahari betul-betul tegak atas kepala ni laaaa mata nak mengantuk sangat-sangat macam ada menara berkembar petronas bertenggek kat kelopak mata. haih!

eh korang ada nama-nama tertentu yang orang panggil dan nama-nama tu buat korang rasa cam geli-geleman-gelimat tak?

aku paling geli kalau orang panggil aku dengan dua nama ni: jaja @ jiji. sumpah geli wokeh!

ada sekali masa ikut kursus BTN. fasi grup aku tu entah mentol 100v mana ntah menyala kat kepala dia tetiba panggil aku
"jiji, jaga elok-elok telur tu". (haaa korang penah gi kursus BTN tau la telur apa yang dia maksudkan kan? satu hal lak aku nak citer pasal telur. haih!)

cilakak aku rasa macam nak karate jer. jiji? JIJI???? sumpah aku geli-berbulu-meremang lah semua.

tapiiiii kalau hyun bin ker eric bana ker matsumoto jun ker panggil aku jiji ker jaja ker juju ker. aku redha jer la. kot. haih! (gatal merenyam la ko!)

2 comments:

nv said...

hahaha jijiiii jijiiii gatai gak hang ni nooo

doff said...

huh!!! saje je!!