Wednesday, December 03, 2008

Maryamah Karpov

finally!!!

masa ke jakarta minggu lepas (22 - 25 November 2008), aku singgah ke beberapa bookstore kat sana nak cari buku Maryamah Karpov, buku terakhir dari tetralogi Laskar Pelangi ni. tapi diorang kata takder lagi buku tu. aku frust. sungguh. siap membebel lagi "ni dah ujung bulan november, takkan tak kuar lagi. kata buku kuar bulan november, blablabla". tak puas ati jer bunyi nyer.

tak dapat Maryamah Karpov, aku try lak carik dvd Laskar Pelangi (walaupun sah-sah aku tau takkan ada sebab pelem tu masih lagi ditayangkan kat sana. dah mengatasi kutipan box office pelem Ayat-Ayat Cinta pun). saje jer nak sakitkan ati sendiri.

rupa-rupanya, buku tu cuma dilancarkan pada 28 November 2008 dan berada di pasaran pada 1 Disember 2008. pehh!! akhirnya. tapi kat Malaysia takder lagi. aku try la order online kat
sini. tapi untuk yang dok kat sanun jer. kene tunggu kat ujana jer la gamaknyer ni. ker kot ada sesape yang nak ke jakarta ujung bulan ni ker, kalau aku boleh kirimkan. ngee :D

weh Garb, best la gi sana. rasa cam nak gi lagi ;)

3 comments:

garb_ina said...

ler doff, br kuar ke buku tuh. sayangnyer...nati ako tgk kot2 ada mmbr ako nk ke jakarta ke.

Beh kan gi sana Doff. Shopping sakan le ko yer. hhehehee...

Anonymous said...

eh my sister just came back from jakarta, babe.

kalau beritau earlier, can ask her to buy for you.

doff said...

garb,
haa tuh la pasal wehhh

nv,
;)