Friday, November 14, 2008

hutang

ada tak sesapa kat dunia ni yang hidup tanpa hutang? aku rasa la kan, kalau ada, itu la orang/manusia yang paling bahgia sekali hidupnya kat planet bumi ni. KOT. paling kurang pun, malam-malam mesti boleh tido lena.

ada orang penah cakap kat aku, hidup kat dunia ni, memang la kene berutang. kalo tak, ko memang takkan ada apa-apa.

cuma aku tak berapa berkenan dengan konsep berhutang untuk bersenang-senang. macam, berhutang sebab nak pegi bercuti (kalau tak mampu nak bercuti, takyah la kan?). atau berhutang sebab nak nampak trendy (sukat la baju kat badan sendiri kan?). itu pendapat lima sen aku jer la.

aku sebenarnya bukan nak tulis pasal hutang piutang dari segi wang ringgit atau berhutang body waima budi sekalipun.

tapi nak bitau, aku dah hutang 4 atau lima tag dah sekarang ni. tags dari acu, nurul dengan nana
. tags dari nurul dengan nana, aku tak buat sebab aku pun dah tak ingat apa tag nya. haha. tag terbaru dari ko plak, acu, aku tak dapat nak buat sebab aku tak leh nak upload gambar aku ke pc. sebabnya, apa-nama-menda-alah-yang-menyambungkan-kamera-ke-pc aku missing in action.

haa, amacam? bole terima tak alasan? eh bukan alasan tau. memang betul pun. hehe. PEACE.

selamat berhujung minggu, semua ;)

3 comments:

Anonymous said...

alasan!!!!!!!!!!!!!!

doff said...

betul babe..ako lupa dh mender tag ko dgn si nurul tuh :D

QasehNuryz said...

Doff,ko pun utang aku tau..blog ngengeh ko lama x update hehehehe