Tuesday, September 09, 2008

ada suami time nak raya camni kan best

korang tau tak bila masa yang aku rasa cam nak sangat sangat sangat ada suami?

dah. takyah piker. biar aku jawab sendiri.

masa, tika dan waktu itu tidaklah lain dan tidaklah bukan di bulan puasa yang mulia ini. serius. sejak aku duduk rumah sendiri, tahun ni dah masuk tahun kelapan. tiap-tiap bulan puasa ni la yang aku rasa cam nak sangat ada suami.

nak tau naper?

bukaaaannnn. bukan pasal nak cium tangan suami di pagi raya. atau nak berjalan raya dengan suami. tapi sebab di bulan puasa ni la aku kerja keras. jadi spider(wo)man. nak panjat tingkap. nak pasang curtain. nak angkat karpet. nak cuci simen belakang rumah. nak cuci longkang. nak angkat pasu bunga. semua tu aku kene wat sendiri.

huarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

7 comments:

QasehNuryz said...

cheh...minah ni..nk ade suami tlg dia jadi bibik la tu..hahaha..ja ..ja..

zie said...

elok sangat alasan nak berlaki nyer

acu said...

tu jer alasan ko???
erk....

no komeng!

oon said...

mun alasan ya sik perlu bercarik laki, carik anak2 ikan pun buleh hua hua hua

doff said...

qaseh,
ehekk..pandai ko ;)

zie,
ehehehehehhe

acu,
ko terkujat naper?

oon,
ehhhhhhh anak ikan mengarei tapi sorg pun sikpat diguna time nak bertulong gia..mun ngesep ngegeh berik jak anak2 ikan ku ya :p

garb_ina said...

tue bukan nak cari laki tapi nak cari bibik maaa. aku ada stok bibik lelaki. ko nak?

doff said...

haa rajin keje x bibik ko tuh? ko post ke sini ah. byk keje nak kene wat ni. ako jadi mandor jek nnt.