Wednesday, January 02, 2008

i wish




ehemmm korang tengok per tu? ehehehehehe taun-taun baru ni, citer paling hit mesti la pasal azam kan? azam itu azam ini. aku bukannya heran sangat pun nak berazam-azam ni. pasal bukan aku penah buat pun. lagipun, kalau aku nak wat azam, aku leh buat bila-bila masa je. takyah tunggu taun baru.

tapi ini taun ada lain maaaa. ini taun buat pertama kalinya, aku nak berazam di tahun baru. azam aku kan, ermmm kan, errrrr kan, azam aku kan, errrrr aku kan, hmmmm aku berazam nak ada perut cam gwen stefani tu ker, fergie ker, bipasha basu ker. ngeee :D

chaiyyo chaiyyo!!

7 comments:

acu said...

erk.....
cam tu eh???
Leh ker???

pipiyapong said...

haha klasik..klasik..semoga tercapai azam baru..

Gelembai said...

hah aku suka perut-perut yg getah-getah kuat likatnya..lalilu..

yan said...

haha...bila? gine?

nv said...

waaawieee u go gurlll huhu

garb_ina said...

Aja Aja Fighthing Doff!!....
Leh ke?ERkkzzzz...heheheh

doff said...

kepada komen-komen yang ala-ala memberi semangat: makaseyyyyyy :-*

kepada komen-komen yang berkonsepkan soalan sinis: usaha tangga kejayaan :D