Monday, October 13, 2008

tralalalaaa

raya ini taun, tak banyak amik gambar pun. bergambar dengan family pun tak sempat sebab aku macam tak cukup kaki tangan jer ari pertama tu.

kuar melepak dengan liza & lina ari raya ketiga, malam. masa ni dah mula sakit tekak. diorang makan, aku minum air suam je. dalam pada tu, bincang pasal banyak topik. isu semasa, dari hal artis sampai hal politik. pehhh..




raya keempat, malam. dengan apis, asma & plk. ni pic kat umah shahrul yang beraya d london. kitorang lak gi beraya kat umah dia, jenguk parents dia sekali. control diva smer. chehhh

raya keenam. leen, kak maizah, kak mina & lenis. dah keje pun arini. pasal umah kak maizah tak jauh dari opis, gi breakfast kat umah dia jer pagi tu. member wat laksa sarawak. pasal aku tengah selsema dan batuk, aku takleh nak rasa pun laksa tu. main telan je.

dalam tak banyak gambar ari raya, aku suka yang ni. sengalll ;)



4 comments:

QasehNuryz said...

ekekeke...mmg gaye sengal ;) lip lap lip lap baju raye ye mak su hehehe.ja ,wet raye tuk aku maner?

Anonymous said...

haha sengal+sa'al+mengong haha

Anonymous said...

ekekek.. aku dah biasa dah nampak muka gaya ni kat ko....

kem salam zaki!

doff said...

to all: ;D