Wednesday, August 13, 2008

"something is wrong somewhere", auntie mary

ramai kengkawan aku, diorang tak suka tengok citer seram. jadi, kalau aku nak tengok jugak, aku akan amik cuti, gi nonton sorang-sorang time orang keja.

sekarang ni, aku tak nak buang cuti semata-mata nak gi nonton, sebab aku tengah kumpul cuti untuk bulan puasa nanti. selalunya bulan puasa, aku akan mula amik cuti dua minggu sebelum raya dan seminggu untuk cuti raya. maknanya aku cuti tiga minggu.

hmmm sian aku. takder sapa pun nak temankan gi tengok citer Susuk :(

7 comments:

Anonymous said...

alaaa ada org yg nak temankan dia yg xnak kan?

Anonymous said...

ko yg memilih kot doff???

eh.. malam ni aku temankan ko tgk kekasihku seru, nak?

Anonymous said...

dah main ka cita ya d wyg?..
mun ku ngajak ko nanggar klk keluar majalah mangga, urtv, hai, maskulin, cleo, blog perez semua.. ya lah susah mun dah jadi artis model sloalalam..
mun dah main ngkali ku mok mbak mak ku nanggar.. mak ku ingin masok wyg.. boleh sik ku madah 'kitak gi suro jak'.. erkk.. hehe seroga d debah tapak kaki ibu ;p

doff said...

nv: mesti ada sebab di sebalik setiap kejadian kan?

acu: kekasihku seru eh? bole jek ;p

plk: mcm lom cukup gusip yg sedia ada nak?..mbak jak makji yam nanggar sia.

garb_ina said...

Doff, jom le. Aku pun nak tgk citer Susuk tuh. walaupun aku dh baca novel dia tp ako nak gaks tgk filem dia. Jom arrr.....jom le....hehehe...

doff said...

haaa jom..ko amik ako kt umah ekk ;)

Anonymous said...

boh jak kitak urang nanggar cita ya.. baruk 5 menet ku lam panggong rasa mok kluar.. jalan crita sik tentu igek.. bagus duit tiket ya sedekah ngan aku jak ada juak pekdahnya..