Monday, October 29, 2007

terima kasih

kepada kawan-kawan yang menjemput aku untuk sama-sama menyertai wayn, facebook, jhoos dan apa-apa saja yang berkaitan, terima kasih. cuma, setakat ni, aku belum berminat lagi nak ikut serta.

dulu, aku bukak akaun friendster sebab aku nak komen blog rain. friendster aku cuma dibukak bila aku nak komen entri kat blog dia jer. selain dari tu, kalau friendster tu boleh membiakkan kulat, maka banyaklah kulat yang telah dibiak.

aku bukak akaun myspace. pun sebab aku nak komen blog naz. rupanya dia cuma buat satu entri 'balik kampung' kat blog tu pas tu terus takder satu haper pun. buang karan aku jer register myspace. aku layan la jugak myspace tu sekejap. ada la dalam beberapa bulan. tu pun pasal gian menulis blog. pastu bila aku dah bukak akaun kat blogspot ni, terus myspace aku tu aku tak bukak lagi.

tengok la esok-esok kot aku beralih minat ker, aku join la yer.

3 comments:

Anonymous said...

aku ada frenster je..
blog kat wordpress.. tu je..

doff said...

ok la tu babe ;)

Anonymous said...

hehe...count me in!