Monday, May 08, 2006

gawangnya bolos

hari sabtu lepas, aku ikut budak-budak sepejabat gi main futsal. selalu gak diorang ajak. ntah cemana lak hari tu aku tergoda untuk ikut diorang. sampai-sampai jer, takder stretching ke haper, terus main.

berkejar ke sana. berkejar ke sini. orang sepak bola. aku sepak kaki orang. orang hantar ke pintu gol. aku hantar ke luar garisan. masuk separuh masa kedua, diorang suruh aku jadi goalie. hah! elok sangat la. rasanya dalam masa 15 minit aku jadi goalie, 3 gol masuk kat pintu gol yang aku jaga. kemudian diorang suruh tukar lak. orang lain lak jadi goalie. aku main balik.

keputusannya, kumpulan aku kalah 6-4. okay la kan? tapi seronok la main. sepak-sepak kaki orang. orang sepak kaki aku. itu belum lagi dengan jeritan-jeritan yang ntahapehapentah. mesti dak lelaki yang ada kat situ kata "hah..pompuan la ni..main nyer ke mana..jerit jer lebih".

hadehhh..sakit kaki..

No comments: